BsrArif GulsahK biz de bugün 5 +2 olduk ve kese çok net göründü 😊Kalp atışları için üç hafta beklemeliymişiz
Remgrsy BsrArif benimde 5+2 keseyi inşallah çarsamba gorucez. Ama kalp atışı 3 hafta sonra gormen bıraz uzun degılmı ? Bi bebegın kalp atısı 6.cı haftasında baslar zaten. Merak ettim benm doktorumda kalp atısına ne zaman cgıracak bakalım
GulsahK BsrArif heyecanla gün sayıyorum umarım bu hafta duyarız 🙏🏻 Gözün aydın Allah sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri de göstersin 🙏🏻🙏🏻
Nyks Bende bugün gittim doktora keseyi gördüm. 2 hafta sonraya Randevu verdi kalp atışı için . Şimdi 2 hafta bekle dur. Ayrıca 2 kese gördü ikiz olacak . Sersem gibiyim valla.
Kecicik Nyks ayy ne güzel bende göremedim henüz 2 gün sonra inşallah bizde de ikiz olma ihtimali var 🙏🏻🙈
BegmkbraKansiz Nyks canım ilk yaptırdığın kan tahlili ne çıktı ve adetin kaç gün geçince yaptın benimde biraz fazla çıktı ondan soruyorım 😍
Tusemeda Emine55 bize 3 ay korunma verdi 3 ayın sonunda bu gebeliği yaşıyorum şimdilik normal gibi görünüyor inşallah öyledir hastaneye gitmedim de daha 🙂
BurcuDemirGmtekin Kizlar size bisey sorucam benim son adet tarihime gore 6 hafta 5 gunluk bebegim ama bugun doktor ultrasona gore 6 hafta 4 gunluk dedi. Bu kotu bisey degildir heralde dimi ya biraz kafama takildi 🤔
EdaNur01 Ozak benimle aynısın Cnm temmuz Emine55 canım beta cok çabuk fazla artarsa 4 katı felan o zaman ikiz den mi şüpheleniliyormuymuş benm ki iki günde 5 katı arttı bilğisi olan var mı kızlar 4 haftalığım
Emine55 EdaNur01 işte benimde öyle oldu canım 2 günde 4 buçuk katına çıktı çok üsteledi ikiz konusunda😂yarın gidicez bakalım 🙂
Nyks BegmkbraKansiz benim tüp bebek o yüzden adet göre pek hesaplayamıyorum. İlk kan verdiğimde 287 çıktı 2 gün sonra verdiğimde 860 çıktı.
BegmkbraKansiz BsrArif ben doktora gittim adetim 2 gün geçmişti hesabıma göre 4+2 yapıyordu beni 15 gün çağırdı kan değerim 944.19 çıkmıştı yüksekmi acaba
BsrArif BegmkbraKansiz bende iki gün gecikince gitmiştim benımki 706 çıkmıştı seninki de iyi ama 15 gün sonra Çağırması bana geç geldi biraz ama sorun olmaz belki o zaman kalp atışını da duyarsın 😊