SerifeAtabay Remgrsy ben keseyi 5+4 ye gördüm dün gecede doktora gittiğimizde yani 6+0 kalbinin atığını gösterdi şu an sağlıklı bi gebelik dedi cumartesi tekrar gitçem
SerifeAtabay Remgrsy 🤷♀️ Benim etrafımda aynı bu şekilde kanama yaşayanlarda var hiç yaşamayanlarda.. Şu an 6+1 im ne bulantım oldu ne aşerme ne de bi baş dönmesi bunlara şükür derken başıma bu geldi allahım beterinden korusun..
Homozigotmutant Selam kızlar Allah izin verirse benim haziran sonu Doğum görünüyor 18 Eylül son adetim benim de 2 kaybım var ama BU kez inanıyorum her şey güzel olacak 6+4 de kalp atımı duyduk elhamdülillah 8*4 de bidaha kontrol var Allah hepimiz için hayırlısını versin ❤❤
SerifeAtabay KubilayGizemzkan evet dün aynı adet gibiydi ama bu gün koyu kahveye döndü ve azaldı aynı adet biterken olurya öyle
SerifeAtabay KubilayGizemzkan tabikiii dün gece acil den girdim hemen doktorum geldi önce kanamaya baktı çok aşırı değil dedi daha sonra ultrasonla baktı her şey yolunda sıkıntı yok yerleşme kanaması büyük ihtimalle dedi bazen böyle adet gibi olabilyormuş düşük de daha yoğun bi kanama olur Muş allah korusun
SerifeAtabay KubilayGizemzkan kanama artarsa tekrar gelmemi söyledi diğer türlü bi sıkıntı yok muhtelemen kesilir zaten dedi haftaya Cumartesi’ye randevu verdi işte
Buketar Merhaba arkadaşlar, ben de uygulamayı Yeni indirdim ve temmuz 2018 görünce hemen takibe başladım🙂 ben de 5 haftalık hamileyim, belki sağlıklı beslenme konusunda da bilgi paylaşabiliriz? Hepinize hayırlı olsun diyorum 🙏🏻
SerifeAtabay Buketar hoş geldin hayırlı olsun 🙂 ben mesela kavrulmamış kuru yemişlerin özellikle ilk üç ay çok faydalı olduğunu duydum badem fındık ceviz gibi her gün mutlaka yemeğe çalışıyorum
Buketar SerifeAtabay hoşbulduk çok teşekkür ederim🤗 Evet ben de yemeye çalışıyorum, bir de muhakkak her gün 1 iyi haşlanmış yumurta yiyin diyorlar..
Tusemeda RamazanFuLyaUzuner benimde randevum 8inde çok yavaş geçiyor zaman 9ay nasıl sabredicem bilmiyorum
GulsahK Bizde 5+5 günlük olduk 😊🤰🏼 Henüz ne kese ne kalp atışı duyduk ama 11 kasımda göreceğiz inşallah 🙏🏻❣ Hayırlısıyla kucağımıza alalım 🙏🏻 Hepimize hayırlı olsun 😇
BsrArif GulsahK biz de bugün 5 +2 olduk ve kese çok net göründü 😊Kalp atışları için üç hafta beklemeliymişiz