durul BurcuDemirGmtekin Bende 6+2 yim, 1 haftadır günde4-5 damlaya yakın kan geliyor. Progestan iğne olmaya başladım dün itibarı ile. Dün kalp atışını duyduk bebişimin ama doktor yavaş atıyor dedi 😔 Bu hafta rapor verdi sadece yemek ve tuvalet için kalkacağım sürekli yatmam gerekiyormuş. İnşallah kalp atışı düzelir diye dua ediyorum 🙏🏻
BurcuDemirGmtekin Vala kizlar 12.haftaya kadar elinizden geldigince dinlenin bol bol ben cok hareket etmeden yatiyorum raporluyum, sag salim kucagimiza alalim insallah.
Tusemeda BurcuDemirGmtekin benim başladı sigaRa dumanı özellikle beni mahvediyor mutfakta dolaplar ın içine limon koydum hep sürekli öğürüyorum
SultanViran BurcuDemirGmtekin sorma cok kötü herseyden tiksiniyorum kusmam yok ama bulantim 3-4 gündür var
Nyks Benim de 5 hafta oldu yarın ilk doktor randevum var. Baya heycanlıyım tüp bebek olduğu için tek mi çift mi muhtemelen yarın öğreneceğim. Bende hiç belirti yok ayrıca. Ne ağrı, sızı sıfır. İyi mi kötü mü bilemedim.
Emine55 Nyks bnde bu Çarşamba gittiğimde 3. Gidişim ama kaç haftalık olduğun söylemedi ultrasyon göre sat göre gidiyorum bnde
Ozak Bu çarşamba öğrendim bende şu anda 3 hafta 6 günlük 😊 doğum tarihi 16 temmuz gözüküyor son adet tarihime göre
EdaNur01 Ozak benimle aynısın Cnm temmuz Emine55 canım beta cok çabuk fazla artarsa 4 katı felan o zaman ikiz den mi şüpheleniliyormuymuş benm ki iki günde 5 katı arttı bilğisi olan var mı kızlar 4 haftalığım
ArzuCilasun Benim de kahverengi lekelenmem var 2-3 gündür, yerleşme kanaması olabilir demişti doktor ondan gitmiyorum tekrar. Çarşamba günü gidicem nasılsa diye ama ağrım sancım var vallaha hep hafif hafif...
fatos Kizlar benimde sat 22 eylul 6 hafta 2 gunluk hamileyim gcen hafta keseyi gorduk icinde minnak bisey vardi sali gununu sabirsizlikla bekliyorum kalp atisini duysam icim rahatlicak bu aralar cok gerginim
SerifeAtabay Remgrsy 🤷♀️ Benim etrafımda aynı bu şekilde kanama yaşayanlarda var hiç yaşamayanlarda.. Şu an 6+1 im ne bulantım oldu ne aşerme ne de bi baş dönmesi bunlara şükür derken başıma bu geldi allahım beterinden korusun..
KubilayGizemzkan Bizde 6+4 Üz 🤰🏻😍 kesesinide gördüm yolk kesesinde gördüm kalp atışınıda duydum 😍🎁 inanılmaz bir duygu