Tusemeda BsrArif ben günde 1 kez içiyorum doktorumun tavsiyesiyle gece yatmadan önce içiyorum.baş dönmesi mide yanması yapar yatmadan iç günlük hayatını etkilemesin demişti
GulsahK BsrArif bana doktor tok karnına iç demişti o yüzden akşam yemeklerinden sonra içiyorum yine de sor istersen doktoruna
Tusemeda RamazanFuLyaUzuner benimde randevum 8inde çok yavaş geçiyor zaman 9ay nasıl sabredicem bilmiyorum
Tusemeda Hanımlar bende bi soru sormak istiyorum ultrason da ilk görüntüyü veriyor mu dokto kendimiz mi istiyoruz
Tusemeda minnak9 peki kalp atışlarını telefona kaydetmek istesek 🙂 Ayyy çok heyecanlıyım siz yaptınız öı böyle ?
minnak9 Tusemeda cnm henuz kalp atisini duymadm sali gidecegm ama cekecgm bn bu bnm en dogal hakkm tbki oncden solemek lazm drye ve videoyu hazlrmk lazm cnku uzun uzun dnlemek zarrli suan kucukler 🙂
minnak9 Kizlar merhaba Bende 6+4 olcm bugun tabi her hastneye gtmemde gnum deisio 🙂) sat da farkli ultrasonda geriden geliorm haziran 21de gosteriodu dogumum neredeyse temmuza az kaldi smdi 🙂) insallah hepmz saglikla kucagimiza aliriz ❤🤰💓
BegmkbraKansiz minnak9 slm mesela benim hesaplamayla doğumum 11 temmuza denk geliyor yani geç yumurtlamayla bu gün 24 temmuza sarkarmı (:
Tusemeda minnak9 zaman nasıl geçti hiç anlamadım diyen Hamişlerden olma ümidiyle ❤ Sen de uyuyamayan anne adayısın sanırım 😊🤰🏼
minnak9 Tusemeda insallah dogum yaptiktn snra gnler hizli gecmesn ama 🙂 bn uyuyordm gzlcne de sali rabdevm vr kalp atisi icin bnmde kalbm gümbür gümbür 😍😬😬 insan her rabdevu yaklasnca telasa kapilior aslnda 🙂
Tusemeda Ben ilk kez gidicem daha kan tahlili yaptırmadım bi kez de kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum aslına bakarsan,ama çok da heyecanlıyım hiç uyuyamıyorum gündüzde hiç uyanamıyorum 😂😂😂😂
minnak9 Tusemeda cok es olsn cnm insallah bu saglikli hamilelktir, uyuyakamzn en buyyk sebebi belirsizlik Allahin izniyle kalp atislarni duyalm ozmn rhatca uyycaz en azndn ilk uc aydn snra cok dha rht ve mtlu olablcez insallah suan mutlukuktn ck panik korku endise hersy vr
minnak9 Tusemeda ilk ogrendgmde sbaha kdr oturt aksma kdr ytrdm dusunmektn arstrmaktn dengm sasmisti 😬😬😬
Emine55 Tusemeda canım bnde geçen ay kimyasal gebelik geçirdim şimdi nasıl gidiyo senin Benim gayet normal ilerliyor🙂
Tusemeda minnak9 teşekkür ederim minnakcım.gerçekten korkudan arkadaşım kabus görüyor gibi dalınca sıçrıyorum uykudan
minnak9 Tusemeda 🙂)))) rica cnm. bn okdr ruya goruorumki onrum boyunca bukdr ruya grmemisimdir hep kabus kanama oluom yk hamileymsm esim terk edio birsuru sy 🙂) kafa ck dolu hep kurmaktn oluyo cnku hastane rabdevume ck varsa okdr olmuo 🙂 Korkularmz vr ondn Rabbim yuzumzu guldursun insallah
Tusemeda minnak9 bi doğsun sağlıkla bak kıçını nasıl ısıracam onun 🙂 5mm boyları var türlü türlü halleri var 🙂