Bende kısmet olursa temmuzda doğum yapıcam ,26 eylül son adet tarihim 5+4deyiz,daha ne kese nede kalp atışı görmedim ,tüp bebekle hamile kaldım.Çok heyecanlı ve endişeliyim inşallah herşey yolunda gider.Doktorum 3 hafta sonra görüşürüz dedi geçtiğimiz pazartesi yani 18 kasımda filan gidicem...zaman geçer mi acaba?