mihraninannesi02 Nurtanesi89 valla bende bitsin istiyorum herkes doğunca daha zor diyor ama hamilelik yordu beni her anlamda sağlıcakla alalım da kucağımıza 🥲
mihraninannesi02 Tugceaker yaaa yerim 🤣 benimde karnımda horon tepiyor bildiğin doğunca merak ediyorum ne olacak😂
aryadeniz25 Nurtanesi89 aynı durumdayız yüz üstü yatmayı özledim 😄 ama kucağımıza alınca hepsi geçecek inşallah 😊
dika mihraninannesi02 31+6 olduk 8. Ayımıza girdik her yerim ağrıyor özellikle kaburgalarim bir de devamlı lavaboya gitmek beni bitiriyor kışın daha zor sanki 😅 ciğer geliştirici iğnesi de vuruldum bebeğim sanki daha çok büyüdü gibi geldi bana
mihraninannesi02 dika yaa benim ne olacak acaba o haftalarda 🥲 ben de şu an çok gidiyorum o zamanlar daha çok giderim herhalde neden kullandın ciğer geliştirici
Namesiz6 Nurtanesi89 24.haftada gitmiştim.Şimdi 4 aralıkta gideceğim kontrole.Sen ne zaman gittin, gideceksin?
Bbuusra mihraninannesi02 29 haftalık olduk az kaldı. Çok şükür diyelim her şey yolunda. Hem 1 yaşına girecek kızım var.
Sibelina01 @"mihraninannesi02″bende 29.haftadayım ne gündüz ne gece yerimizde durmuyoruz hele gece güzel kızım annesini uyutmamak için bütün hünerlerini sergiliyor maşAllah 🥰
dika mihraninannesi02 ay bu haftalar gerçekten çok zor ilerledikçe lavabo daha cok geliyor ve nerdeyse orada uyucam 😅 ciğer geliştirici de erken doğum riskim var o yüzden tedbir amaçlı doktorum 2 doz vurdu 28 haftadan beri sancı ve kasılmalarim var her an gelebilir diye ciğeri iyi olsun dedi nasip bakalım
Mlsaa99 mihraninannesi02 cok heyecanlıyım bir yandan da bir daha gebelik yasamak istememekteyim degisik ve karmasik duygular yasiyorum . Başıma gelmeyen kalkmadi ve gebeligimin sonunda kolestaz yaşıyorum galiba kaşıntı mahvetti beni erken doguma girebiliriim beklemekteyim sonuclari . Suan sıkıntılarım bitmesi icin dogurmak istiyorum yoksa gebeligin zorlugu yoktu benim icin
babyiscoming_ mihraninannesi02 27+2 yiz bebeğim sakin maşallahı var gece uyuyor hep. Bel ve sırt ağrılarım başladı. Geceleri çok uyanıyorum. Çok sık tuvalete gidiyorum. Çok sık acıkıyorum. Arada kasık ağrılarım oluyor. Oturunca kuyruk sokumu ağrım oluyor. Onun haricinde iyiyiz çok şükür😄👶🏼
mihraninannesi02 babyiscoming_ gece uykunuz az çok var ne güzel ağrılar da bu haftalarda normal artık sanırım yavaş yavaş hissettiriyorlar kendilerini 🥲
sevgi_bidak mihraninannesi02 27+1 🤰 canı isteyince fıkır fıkır istemeyince telaşa sokuyor beyefendi 🐣