Gldrn58 bana da normal dedi. Ama ben serklajlı annelerdenim. Yatarak geçti hep gebeliğim. Hala da öyle geçiyor. İki hafta önce yüzünü kapatmıştı hemde iki eli ile göstermedi kendini 🤭 velet. Bu cumartesi doktor randevum vardı onda da seminerleri varmış gidemedim ertelendi.7 aralığa kaldı artık sabırsızlıkla bekliyorum. Epeydir göremedim yani özledim yaaa 🥹