mihraninannesi02 babyiscoming_ gece uykunuz az çok var ne güzel ağrılar da bu haftalarda normal artık sanırım yavaş yavaş hissettiriyorlar kendilerini 🥲
sevgi_bidak mihraninannesi02 😅 babası tarafından çok kez uyarıldım uyuyan çocugu uyandıran sensin peki neden uyanınca kızıyorsun der bana 😅😅😅
Bnguuu_102 mihraninannesi02 ayy bende geldim bugün itibariyle 27+0 bizim paşa geceleri halay çekiyor içeride 😅
2prens1prenses__ mihraninannesi02 28 +4 3 gündür sürekli öksürük var normalde geceleri çok hareketli iki gecedir çok çok az hareketi var acaba grip olduğum icinmi bilemiyorum korkuyorum inşallah iyidir
Rabia-T 32+4 üm. Bugun doktor kontrolümüz var. Geçen hafta nst de sancım çıkmıştı. Bugun inşallah güzel şeyler duyarım
nur233 mihraninannesi02 Rabbim kucağına almayı nasip etsin kaç haftalıkken hissettiniz bebişin hareketlerini 🌸
helloandhello Ozge-bas aramızda iki gün var gün içersinde bir yerde şişkinlik yapıyor değil toplanıyor bir yerde resmen 😇
Fatmates 27+5 deyiz bizde ilinci hamileliğim resmen içimde dört dönüyor kemikleri batıyor geceleri beni uykumdan uyandırıypr bende endişelendim hatta bi ara
mihraninannesi02 Fatmates bende de bi ara çok batma yaptı kendini topluyor sıkıştırıyordu şimdilerde yapmıyor hayırlısı bakalım ☺️