Liimon sütüm geldi evet ilk 2 saat odada bekletildim bir şey yemedim içmedim, o sıra sütüm hiç gelmedi korktum hatta gelmeyecek diye normalde gebelikte göğüsümde süt vardı, doğum sonrası görmeyince açıkçası korktum,sonrasında beslenince süt geldi,
Dikiş atılmadı yırtılma oldu eski dikiş yerinde ama dikim gerektirecek bir yırtılma değil dedi sadece baticon döktü titiz bakarsan toparlanır dedi, ağrısı oluyor acaba diksemiydi diye düşünmüyor değilim ama Dr en iyisini bilir elbette
Ağrım var 4. Günüm zaten henüz toparlanamadım karın sancısı var onun içinde ayaklarımı sıcak tutuyorum her terlemede kıyafet değiştiriyorum duşta çok vakit geçirmeden çıkıyorum ağrı kesici verildi onu kullanıyorum,ekstra yara yerini kuru tutup kendimi sıcak tutup sancıyı engelliyorum bu şekilde daha rahat geçiyor,
Kendimi doğuma giderken kötü his ettim hem kızımdan ayrılıyordum ağlıyordu kızım, ama hamilelik sürecinde çok ağrılar vardı çokta iyi bir hamilelik sürecim olmadı doğum dan sonra çok iyi his ettim bebeğim kucağımda ağrılar ve o sıkıntılı dönemler bitti dedim kendime :) hikayenin devamı da bu şekilde zaten doğum hikayeleri yazılıyor ve herkes istediğini tabi ki soruyor o şekilde cevaplar da veriliyor umarım bende sizin içinizi rahatmışımdır 🌸🎈 su gibi geçsin doğumunuz amin ☺️