superstar_00 kesinlikle hatta doktorun bi tanesi bana demişti kanamalı devam eden gebelikler sıkıntılı devam eder dedi sağlıklı olmaz değildir gebelik dedi. İşte insan başına herşey geliyor iki tane bebeğimi kaybettim ilkinin böbrekleri oluşmamıştı sonlandırıldı 19 haftalıkken ikincisi 26 haftalık erken doğdu yaşamadı. Her iki gebeliğimde de düşük tehtidim vardı. Bütün gebeliklerimde yaşıyorum bu düşük riskini insanın yapısıyla alakalı muhtemelen