sendekimsinnn ozgeserin ama kanaması olup salğlıklı doğum yapan çok kişi var şuan korktum öyle deyince
ozgeserin sendekimsinnn korkma canım eğer o bebek doğacaksa dünyada nasibi varsa eğer hiçbişey engel olamaz benim bi tanıdığım dokuz ay kanamayla aldı bebeğini kucağına nasip bu işler her doktorun dediğine inanmam zaten ben her doktor farklı bişey diyor
Mummy99 sendekimsinnn mutlaka ikiye katlanmali diye birsey yok %60-%70 ordan artiyorsa normalmiş doktorum dedi. Kese göründü mü?
sendekimsinnn Mummy99 kese göründü bebeğin kalbini çok küçük diye dinletmedi ama gösterdi pıt pıt atıyodu