sendekimsinnn Kızlar az önce hastaneye gittim lekelenmeden dolayı beta baktılar 6977 çıktı iyimiz sizce
Eda42_ sendekimsinnn Bence baya iyi kaç haftalıkti inşallah herşey yolunda gider bebek kalp atışını duydun mu
Beyzaaldemir sendekimsinnn canım haftalarımız aynı benim 14750 çıkmıştı biraz düşük geldi bana senin değerin, ama hem geç döllenmeden olabilir hem de bu hormon değeri herkeste aynı yükselecek diye bişey yok korkma Allahın izniyle kucağına alırsın inşallah 🙏 ❤️
Elis27 sendekimsinnn değer kojusunda bişi diyemem ultraosn takibi bu haftalarda daha mantıklı ancak lekelenme gayet normal kahverengi ve açık pembe olabilir koyu kırmızı kanama olmadığı sürece normal kabul edilir
sendekimsinnn Eda42_ kalp atılımı dinletmedi ama sıkıntınyok dedi yurtdışındayım çokta bişey bilmiyp burdakiler o yüzden burdan sormak istedim
sendekimsinnn Eda42_ burda birkaç posta baktım 7 haftalık için baya yüksek değerler yazmış brnimki düşükmü acaba ya bide mesela yarına kadar bu değer ikiyemi katlaması gerekiyo
Eda42_ sendekimsinnn Döllenmeden fark da eder canım herşey yolunda ise değere çok da fazla takma bence Bebek iyiyse kalp atışını da duyarsın inşallah
Mummy99 sendekimsinnn mutlaka ikiye katlanmali diye birsey yok %60-%70 ordan artiyorsa normalmiş doktorum dedi. Kese göründü mü?
Eda42_ sendekimsinnn Türkiye de olsa hani başka doktora git derim ama orada ki sistem bilmiyorum ki ama içiniz rahat etsin o sizinle herşey yolunda inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻🥰
ozgeserin sendekimsinnn bende de lekelenme oluyor canım bebeğim çok şükür sağlıklı sorun yok çok şükür. Yerleşme lekesi olabilir. Keseyi görmediniz mi bi kadın doğuma gitsen iyi olur 6 haftalıkken kalp atışlarını duymuştum ben
sendekimsinnn Eda42_ az çnce baktım çamarşırımda kirlenmiş bide kan rengi daha kırmızıydı dün akşam pembe kahverengi geliyodu inşallah bişey olmaz ya doktorda herkeste olabiliyor dedi ama kan gördükçe rahat olamjyofum içime sıkıntı giriyo
Eda42_ sendekimsinnn Neden ilaç verilmiyor ki bir arkadaşin dediği gibi Progestan baslanirdi böyle leke olunca Türkiye de
superstar_00 sendekimsinnn Benim doktorum dedi ki gebelikte hiçbir kanama masum değildir doktorunuzdan progestan ilacı talep etseniz yazmaz mı veya eczaneden siz alabiliyor musunuz böyle bir ilacı?