Ben de çok kararsızdım. İkili tarama için haftam geldi doktor randevum da vardı. Doktora yaptırmak istemediğimi söyledim ne olursa olsun kabul ediyorsunuz yani dedi evet dedim bu düşüncedeyseniz ben de ısrar etmiyorum genelde dedi, tarama testi zaten kesin bir sonuç vermiyor hem de anne karnında müdahale edilmiyor dedi. Yani eğer bebeği aldırma gibi bir düşüncen yoksa boş yere hiç aklını bulandırma. Çevremde o kadar çok kişi ikili tarama yaptırdı down sendromlu olabilir dediler birçoğuna doğum yapana kadar gebelikleri zehir oldu bebek gayet sağlıklı doğdu.
Yine de seçim sizin tabi ki.