Rbdrmx ikili tarama yerine NIPT düşünebilirsiniz ben ikili dörtlüyle uğraşmamak için NIPT yaptırdım fakat bu test %99 da olsa yanılma payı olabiliyor çünkü bunlar tarama testleri. Bizde NIPT sonucu turner sendromu çıktı öğrenince perişan olduk ama sonuçta tanısı bu değil bebeğimin. Bu yüzden amniyosentez yapacağız 12 deyim şuan 16yı bekleyeceğiz bu süreç çok kötü evet ama bebeğim için kendimi rahatlatıyorum hayırlısıyla temiz sonuç alacağız. Ha ben böyle bir sonuç görsem bile bebeğimi dünyaya getireceğim derseniz çok tavsiye etmem yapmanızı. Çünkü bunu öğrenince insan çok üzülüyor. İkili tarama yapıp riskli görünen gebelerde NIPT yaptırıyor aynı sonucu alırsanız sizde amniyosentez yapabilirsiniz bu süreci iyice düşünüp karar vermeniz gerekiyor