Sinem1234567
İnşallah geçer, bizde bebeklerimiz de iyi oluruz İnşallah. Haberinizi bekliyorum birde son olarak yüzünüzde ödem varmı peki ben Bi kaç gündür hafif bir ödem farkediyorum da merak ettim.
Ve teşekkür ederim içimi rahatlattınız iyi ki yazdınız tek olmadığımı görünce daha çok durumu gebeliğe bağlamaya başladım daha önce aklıma türlü türlü şey geliyordu. Demek ki biraz da hormonal bişey.