Ceren1996 Sekerr_46 evet gebelikle ilgili hormonlardan dolayı bence. Stres fln yapmayin. Ben hiç takmiyorum geçer gider
Sekerr_46 Ceren1996 inşallah benimki de geçer gider bir an önce, teşekkür ederim iyi akşamlar dilerim.
Sekerr_46 Sinem1234567 merhaba sinem hanım doktorunuza sordunuz mu acaba ciltte yaşadığımız sorunu normalmiymiş gebelikte hala merak ediyorum da bide sizin sorununuz hala devam ediyor mu?
Sinem1234567 Sekerr_46 merhabalar, bende size yazıcaktım anca vakit buldum. Evet hamilelikte böyle şeyler görülebiliyormuş hormonlardan kaynaklı olabilir dedi doktor. Evet malesef devam ediyor.
Sekerr_46 Sinem1234567 yaaaaa içim rahatladıııı😍😍😍 Size ne kadar teşekkür etsem az, Keşke benim doktorlarım da bilgi verseydi böyle muallakta kalıp araştırmak durumunda kalmazdım. İlginiz anlayışınız ve yardımınız için çok teşekkür ederim.
Sekerr_46 Sinem1234567 demek herkeste olmasa da gebelikte böyle bir şey de normalmiş. Yani anormal bir durum yok anladığım kadarıyla Doğumuna ardından geçecek bir şey sanırım yani inşallah 😊 Birde siz kan sulandırıcı iğne veya tablet vs kullanıyor musunuz merak ettim ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorum da
Sinem1234567 Sekerr_46 rica ederim ne demek , ama bende araştırdığımda hamilelikte böyle şeylerin görülebildiğini öğrenmiştim. Dediğimiz gibi herkesin farklı yaşayıp geçirdiği bir dönem, İnşallah geçer doğumdan sonra.🙂Yok kan sulandırıcı kullanmıyorum ben.
Sekerr_46 Sinem1234567 Benim mi karşıma çıkmadı acaba bende çok araştırdım ama hiç bir yerde böyle bir şey görmedim, hafif hamilelik parlaklığı yanaklara pembelik normal diyordu ama beyn baya kızardığım için ve dönem dönem olduğu için bana pek normal gelmememişti ondan dolayı araştırdım baya ve burayı keşfettim iyi ki de karşıma çıktınız tekrardan çok teşekkür ederim
Sekerr_46 Sekerr_46 Sinem1234567 inşallah, doğuma kadar çok daha hafifler ve temelli geçer heder inşallah 🤍
Ceren1996 Sekerr_46 canım ben bişey farkettim dışarı çıkarken krem falm suruyomusun yüzüne. Yüz kremi el kremi falan. Ben bugün sürdüm cikmadan önce. Ve ustune pudra sürdüm dışarı çıkar çıkmaz yüzüm kızarmaya başladı. Bı daha krem surmucem. Krem resmen yüzümü yakıyor. Eğer suruyosan bigun surme farkı görürsün. Yüzümde hiç kızarıklık olmuyor. Surmedigim zaman
Sekerr_46 Ceren1996 ben evde ve hiçbirşey sürmezken başladı sorunum sonra sonra dermatolojiye gittikçe yüze uygun nemlendirici ve güneş kremi diye bastıra bastıra bütün doktorlar söyledi o yüzden kullanıyorum güneş kremi sürmezsem güneşte daha kötü oluyor evde hiçbişey sürmüyorum mesela arada bir yine oluyor sizin kullandığınız krem cildinize uygun olmayabilir ondan kızarıyor olabilir