Sinem1234567 Haklısınız, bende gebeliktendir diye düşünüyorum çünkü daha önce böyle bir durum yoktu benim 3. Ay da başladı,
Benim de cildim çok kuru ve hassas, dediğiniz gibi dışarı çıkarken de güneş kremi kullanıyorum bu problemim başladığından beri, birde nemlendirmek için aynısefa kremi sürüyorum doğal içerik diye ama sizin cildiniz hassas sa bilemedim bir şey tavsiye etmeye korkarım, bende aynı sizin gibiyim demek ki gebelikte olabiliyor, kadın doğum doktorunuza sorarsanız beni de bilgilendirin lütfen olur mu ne zaman dı kontrolünüz?
Birde ben kan sulandırcı iğne kullanıyorum oksapar, başta kna suç buldum ama onuda bırakamıyorum bebek için hayati olduğundan dolayı.
Bende yüzümü yıkıyorum başlarda buz koyduğumu da biliyorum hatta ama hep geçici çözüm oldu umarım doğuma yaklaştıkça azalır ve doğumla beraber tamamen biter inşallah.