Ceren1996 Sekerr_46 evet etkiliyor tabi. İnsanların içinde otururken bile kipkirmiizi oluyorum ve gecmiyo saatlerce çok sinir bozucu
Ceren1996 Sekerr_46 evet yaniyo yüzüm. Bende tam takip etmedim ama muhtemelen 20 haftalardan sonra olmaya başladı sanırım.
Sekerr_46 Ceren1996 sordum ilk defa sende duyuyorum dedi dermatolojiye gittim bende çeşitli testler yaptılar normal çıkınca gebelik kaynaklıdır dediler ilaç falan da vermediler gebelik olduğu için.
Sekerr_46 Ceren1996 sizinki mutlaka her gün kızarıyor mu yada arada bir mi oluyor mesela 1 2 hafta ara ile mi, birde kızarıklık geçtikten sonra minik benek tarzı minimal kırmızılıklar kalıyor mu
Ceren1996 Sekerr_46 sıcak basınca oluyor bende kızarıklık geçtikten sinra benek falan olmuyor. Sadece o an kızarıklık ama uzun sürüyor tabi gecmesi. Yüzüm yaniyor gibi
Sekerr_46 Ceren1996 yanıtlarını için teşekkür ederim, içimi rahtlattın, peki bu konuda kendini nasıl rahatlatıyorsun ben çok sıkıntı yapıyorum kendime