Benim de o haftalarda yanaklarıma ateş basma ve kızarıklık başladı 30. Haftamdayım hala devam ediyor. Doktoruma sordum normal olduğunu söyledi ama güneş kremi mutlaka kullan hamilelikte yüzün güneş lekesi yapma ihtimali daha çok dedi. Şeker yüklemesinde çok şükür şekerim çıkmadı tansiyon takibi yaptık o da normal çıktı.