AyazAdamom bende ayagimda sallarken yazabiliyorum anca 😅
Ben prima ve minies gidiyodum bu sefer sadece minies aldirdim bakalim ne olucak.ben 2 -3saatte bir degistirmiyorum ya genelde daha uzun sure geciyo.bizimki kaka yapamadigi icin sık sık degistirmiyorum.
Evet zeytin yagini bende duymustum.pişik oldugunda pek fayda etmez ama pişik olmadan kullanirsan besler olmasini onler.
Nasi olalim ayniyiz iste.hortlak gibi yasiyoruz 😊 dün babaannesiyle dedesine biraktim cocugu 5 saat filan.bende iş güç yaptim 😏 birazda kafa dinledim sayilir 😅
Benim göbek 5 aylik kaldi simdi 3 aylik filan bilemedin 4 aylik 😅 basenlerden filan hic gitmiyo ya deliricem.hala hamile taytlarimla dolaniyorum 😊 sinir bozucu 😏
Bugun 2.ay asilarimizi olduk biri verem digerlerini bilmiyorum.koldan verem vurdu.2 tanede bacaklardan burdu.cocugu yikamiycakmışım cumaya kadar.su degmiycekmis.ben dun gece yikadim o yuzden.biraz once eve geldim simdi ates kontrol filan var. Cikarsa calpol vericem.ebe oyle soyledi.cokda uykum var 😏 eyvah uyandi simdi bana bakiyor gülümsüyor hayirdir insallah 😅
Ordaki butun ebelere stajyerlere güldü ve sakince durdu.hey allahim dedim bi tek benim mi canima okuyon sen 😅
Mama saati geldi durmaz daha 😅 ben kaçar vaziyette gider 😅