AyazAdamom olsun yapcak bisey yok senin sagligin icin en iyi sonucu o sekilde muayeneden anliyabilicekler.olmasi gereken bu diye dusun.rahat ol biraz bos ver doktorlar aliskin 😅 ben de cok gerilirim ama mecbur gidiyorsun ve muayene oluyorsun 😏
Belki kisa surede gecebilecek bise degildir dur bakalim.ilaclarini duzenli kullanda ins gecer.gecmezsede ihmal etme.
Tum gun takamiyorum ama takiyorum.ama yok ya korseyle filan olcak is degil bence biraz hareket gerekli.korse+hareket anca oyle kurtuluruz.
Memeyi 4 gunden beri agzina surmedi.ablama gitmeseydim keske rahat olanadim daha beter oldu.simdi 2 gundur filan ayakta geze geze kafasini dagitarak vermeye calisiyorum.gunde 2 kerede sagiyorum.bise cikmiyo desem yeri var yani.
Mamayi veris saatim degisiyo.ama mama zor zindirildigi icin 2 saatten erken vermiyorum.
Saati olcege gore degisiyo.1 olcek 30cc 1 saate denk geliyo ama bizimki 1 olcek fazladan yiyo son saatleri dayanamiyo.mesela 4 olcek 120 4 saatte 1 veriliyor ama bizimki 3 saatte 1 yiyor.dayanamiyor.150 verirsem 5 saat dayanmali ama 4 saatte 1 yiyor 😅
Emzige neden alistir dedi ki 🤔 cok uykusu bölünüyo uykusunu alamiyo diye mi kilo alimi mi cok oldu🤔
Hakli adam valla kac ay oldu kendimize gelemedik hic birimiz 😅 bizimki bise demiyo bana karismaz ama ben rahat edemiyorum artik ne olucaksa olsun dedik geldik eve.
Cok sukur ya hic degilse gece uykulari basladiysa ins devami gelir.ins git gide iyi olur bu cocuklar.
Bende biri az bi sallasada bende kendime biseler hazirlasam diye bakiyorum.is guc gozumde yok 😅 ev copluk gibi oldu 😅 bi biraksada su cocuk insani evi temizlesem diye hayal ediyorum hep ama hep suya dusuyo hayaller 😅 bi bakmişsin biberon yikiyorum mama yapiyorum bez degistiriyorum gaz aliyorum pış pışlıyorum salliyorum bise yiyemeden su iciyorum 😅 harika gunler 😅
Yok ya bende konuscak kelime kalmadi ki surekli ayni şeykeri soyluyorum cocuga moron gibi oldum aklima bisey gelmiyo ki 😅 yo konuscan kafayi bile cevirmiycen ama 😅
Grup diye bise olamamisti zaten amaan bos cikti 😅
Sizin usak banyo yaparken agliyo mu.bizimki manyak yaa ustunu giydirirken agliyo 😅banyo yaparken yine ona bakican ve konusucan 😅