AyazAdamom yazdimmi mektup yaziyorum resmen 😅her zaman giremezdigimiz icin 😅ya da girsemde cocuk yuzunden yazamadigim icin 😅
Keske bizimkide fakir ruhlu olsaydi 😅mamasi ayri dert bezi ayri dert 😅
Herkes fark ediyoda bende buyudugunu fark etmedim 😅ama artik kolumu yordugumu fark ettim 😅demek ki buyumus sipa😅 bir an once 6 aylik olsun da rahat ediyim diye bekliyorum 😅biz mevlut yapmadik .ben yaza yapicam.ev soguk yazin rahat rahat okuturuz kuranini.
Bana 2.cocuk diyenin agzina kurekle vurasim var.aman kalsin.sefil oldum ya.zaten benim sezeryanda cok kotu gecti.yan etki mi ne yapmis bana o uyusturdukları şey.sonrasida cok zordu zaten.su aygiri gibi kilolarimda bana kaldi aman aman vururum agizlarina.
Ben yikadim yikarimda.evde ama malzemeleri😏 annemdeyken legende zor oluyo 😊
Minies sleepy kadar sizdirmiyor ama tabi belli olmaz.yinede prima kadar degiller. Minies alirsanda gunduz kullan onu daha cok.gunduz daha sık degistirdigin icin sizdirmaz belki.ben cocugu yan yatirdigimda hangi bez olursa olsun cogu zaman sizdiriyor 😅
Bizim 1 paket daha hediye molfix vardi hep kaldi pişik oldugu icin.
Bepanten pişik onleyici diye duydum ben.bazilarinin pisigini gecirmiyor o yuzden.ama sizinkine iyi geldiyse sorun yok demek ki.
Onun fiyatini bilmiyorum ama sudokrem 56tl 😅 onu biliyorum 😅 cok pahali 😅aman dedim kalsin 😅kardesimin verdigi hala duruyor devaminida almiycam 😅ben surekli krem surmuyorum zaten bi tek pisik oldugunda surdum.
Ama belki sudocrem daha avantajli olabilir kutuda cunku.digerleri tupde daha az.
Biz dün daha 1. Ay asimizi olabildik sinirli sayida gelmisti.dun eve cagirdiginda gitmesem olamiycakti yine cocuk.
Neyse bu satirlarin sonuna geldim 😅 bi cevap yazana kadar 50 kere kalktim telefonun basindan 😅