AyazAdamom ben goze alamiyorum tek bakmayi daha dolasicam ev ev o yuzden.
Mama suanda bebelac gold kullaniyorum.ama bitince bebivita deniycem.daha uygun diye.cunku yarim kilo olan 5 gun idare etmiyor.
Humana hic ise yaramadi.bi ara aldiricam o dedigin sut cayini unutmazsam.
O korsede cok pahali ya 😅 alamam simdi onu 😅onun yerine mama alirim😅
Gaz ilaci zinco vermisti doktor.ben artik vermiyorum hic birini bagirsaklari bozuldugu icin.
Kimyonu ben kendi yediklerime katiyodum ilk hafta filan.oylede faydasi oluyomus oyle dediler.simdi orda burda kaldigim icin kimyon aklima gelmiyo 😏
Yesil kaka hala devam usutmuste olabilir dedigin gibi.
Bakalim delik icin kardiyolojiye gidicez de sigortadan randevu almak zor.hep dolu.ins kapanicak ben oyle dusunuyorum.
Sigortada 2 ay sonra kalca ultrasonu cekiyorlarmis.bende bu gun ogrendim.
Aşının ne oldugunu bilmiyorum artik p.tesi ogrencez 😊