AyazAdamom o durumu bir cok kez bende yasadim merak etme buyuk yikim oluyo 😅 sen buyuk umutlarla geri dön bi bakmissin gitmis mesaj 😅 yapcak bisey yok 😅
Aynen sana musade etti kafani dagitman icin 😅
Allah allah tek tarafli neden aliyor ki hayret bi olay.aslinda sol taraftaki miydi neydi daha hizli yenilenen.
Belki ondandir bilemedim bende.benim esimde annesini mahfetmis o yuzden.tek tarafli emmis.😅 maksat uyuzluk 😅 bebeklikten basliyolar 😅
Belkide dedigin gibidir tek taraf sadece üretiyosa malesef azalmistir.boşaldikca daha cok uretme cabasina giriyomus cunku.tek taraf dolu kaliyosa uretimi yavaslamistir belki.ama dikkat et.mastit miydi neydi ondan olma.belki onuda ara ara boşaltman gerekebilir.
Biberona aliskin degilti cocuk ne yapsin ogurur tabi.
Evet felaket agladi.belki cok goz yasi aka aka agladigi icin capak olmustur belkide usutmustur.yok ben bişe okuyamadim .sezeryandan sonra ilk defa regl oldum o da o gune denk geldi 😅
Capagi geciyo yavas yavas ilk gunki gibi degil baya baya gecti.
Gecengun burnuda akiyodu cok komik geldi bana 😅 bogazinda hirilti yine basladi.mideyide usutmus her halde 2 gundur verdigim mamanin 4 te 2 sini cikartiyordu cesme gibi 😅 kac here ust degistirdim hatirlamiyorum 😊 normaldede kusuyor da boyle hepsini cikarmiyordu 😅
Eyvah eyvah 😅 gezmeylede oyalanamiycan yani illa adama saricam diyon 😅
Biraz musade et bakalim belki daha alışamamistir bu duzene.babalar biraz daha gec alisiyorlardir.anneler gibi olmasini beklememek lazim.o bazenler cogalsin ins 😅
Ins kapanicak 😍
Bakalim hayirlisi😊 havalar yine bizdu burda 😅 hey allahim ya bu sene bize disari cikmak yasak 😅