Merve-metin helloandhello tüm gün çalışıp yorulduğumuz için hissetmiyoruz canım akşam dinlenmeye geçince hissediyoruz ama ben bi kaç gündür çalışırken de hissediyorum tekmelerini kuvvetli vuruyor
Ebru_xy babyiscoming_ Ay bizde yarindan itibaren 27 haftaya gireceğiz insallah hic bise hazir degil nasi olcak bilmiyorum yaa geceleri bacak agrisi fulll😏
babyiscoming_ Ebru_xy sizde hoşgeldiniz 3.trimestera 😍 biz baya aceleci davrandık ilk çocuk olunca çok heves ettik her şeyimiz tam eksik bir şeyimiz kalmadı çok şükür 🥰 32.haftada doğum iznine ayrılınca hastane çantamı da hazırlayıp bu defteri kapatmayı planlıyorum daha şimdiden ağırlaştım çünkü en azından hazır olsun kafam rahat olsun🥲
19Merve-nur babyiscoming_ bende bugün 27. Haftaya girdim karnım fazla büyümedi çok kilo almadım agirlasmadim.. bebeğim 10 haftadır aşırı hareketli artık daha sert ve çok. Geceleri uyuyamıyorum sürekli wc ve bacak krampları var. Bir de midem yanmaya başlayacak sanırım..
babyiscoming_ 19Merve-nur benim çok erken çıktı karnım ya 11.haftada falan direkt belli olmaya başladı iç karnım dar galiba artık dışarıdan bakınca ben hamileyim diye bağırıyor 🤣 kramplar için magnezyum kullanıyor musunuz eğer kullanmıyorsanız kullanın mutlaka çok rahatlatıyor ben günde 1 tane içiyordum şimdiye kadar ama kontrolde doktorumla konuşup 2 taneye çıkaracağım 1 tane yetmiyor artık 🥲
babyiscoming_ Rumeysaeliz oh maşallah daim olsun inşallah doğunca da sakin olur belki benim oğluşum da uykuyu seviyor 😍
babyiscoming_ Merve-metin bende çalışan bir insan olduğum için çokkk iyi anlıyorum saatler geçmek bilmiyor. Oturmaktan bel ağrım kuyruk sokumu ağrım bir de ayaklarım balon gibi şişiyor bütün kan oraya toplanıyor neyse az kaldı doğum iznine ayrılacağız valla sıkıyorum dişimi 🥲 sağlıkla gelsinler inşallah sonu güzel olacak🥹🥰
Merve-metin babyiscoming_ aynen öyle canım az kaldı biraz daha dayanırsak tünelin ucu göründü artık 😂 sağlıkla gelsinler sonu çok güzel olacak 😍😍
Ebru_xy babyiscoming_ Hosbulduk😍en iyisini yapmisiniz bizimde ilk gebelik bence biz gec kaldık yaaa😀agirdan aldık bazi sebeplerden ama artik baslicaz insallah😍
Merve-metin babyiscoming_ ben magnezyumu 2 kere içiyorum canım asla yeterli gelmiyor 2 tane ancak rahatlatıyor doktoruna söyle 2ye çıkartır
babyiscoming_ Merve-metin aynen canım bana yetiyordu ama son zamanlarda yetmiyor artık 2 içmem lazım kesinlikle doktora söyleyeceğim
Merve-metin babyiscoming_ son zamanlar daha çok ağrı kramp oluyor yetersiz gelir canım mutlaka söyle doktoruna es geçme
babyiscoming_ Merve-metin evet evet 1 tane içmeme rağmen geceleri bacağıma kramp girmeye başladı bende anladım ki artık yetersiz. Başka hangi vitamin kullanıyorsun canım. Ben demir kullanıyorum, omega 3 kullanıyorum, magnezyum ve d vitamini
Merve-metin babyiscoming_ demir ,omega3-multivitamin-multimineral hepsi tek bi ilaç,d vitamini bide magnezyum işte canım
turkan403 babyiscoming_ bizde 26olucaz üç gebelik olucak benim ayy bende diyorum niye ağırlastim hiçbisey yapasim gelmiyo çok sık idrara çıkmadan gına geldi🤦😂😂 iştahim da canimin ne istedini anlayamıyorum acı gbi tatlı gbi karışık 😂😂
Mervepol Bende 31+5 deyim 2 gündür karnımda icinde ağrılar var ilk korktum doktor bu dönemde olur dedi ama hala var normal mi sizce