Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor? Ben 27 haftalık oldum. İnanılmaz ağırlaştım şiştim. Bebek hareketleri daha net hissedilmeye başladı. İştah full time açık 😄 bel ağrısı, kasık ağrısı, kuyruk sokumu ağrısı gün içinde çok yaşıyorum. son aylara girmiş bulunmaktayım. Sizler kaçıncı haftadasınız nasıl geçiyor 🥰