fairytale_ babyiscoming_ 35+2 den sesleniyorum çok zorr🥲🥹mide yanması kusmaa oturamama gece uykusuz kalmaa yurumekte zorlaniyorum artik 🤦🏻♀️birde üzerine sancılarım varr 🥲
turkan403 babyiscoming_ İlker herzaman daha güzeldir sağlıkla gelsin inşallah 🤲 her Gebelik de farklı. Geciyo iki kızımda nasildm bunda nasilm🤭😂 her çocuğun kendine özgü dünyası var demek ki
Ebru_xy babyiscoming_ Hosbulduk😍en iyisini yapmisiniz bizimde ilk gebelik bence biz gec kaldık yaaa😀agirdan aldık bazi sebeplerden ama artik baslicaz insallah😍
babyiscoming_ turkan403 evet öyle diyorlar hepsi bir birinden farklı diye genelde 🥰 sağlıcakla gelsinler inşallah❤️😍