bilkent kesinlikle önermiyorum çok kötü hemşireler ebeler kendilerini bir şey sanıyorlar gebelere bağırarak kızarak konuşuyorlar. etlikte aynı şekilde mecbur kalıp ikisininde aciline gitmiştim ilk bilkente gittim davranışları hoşuma gitmeyince etliğe gittim oranında bir farkı yok. durumunuz varsa kesinlikle özeli öneririm ben etimesgut da oturuyorum a life khayala hocaya gittim çok memnun kaldım ilgili güler yüzlü bir hoca her özelde ki doktor da çok iyi olmuyor. birde özel hastanede daha avantajlı oluyorsun doğum sancısını çekerken eşin ve annen yanında oluyor veya yakınından bir iki kişi. acıların hafifliyor onlardan destek alıyorsun yalnız kalmıyorsun her daim yanında oluyorlar doğum anında da eşimi yanımda istediğim için doğuma da girdi çok güzel geçmişti benim için. ama devlette öyle olmuyor herkes bir odada yanında yakınından kimse olmuyor🥲 durumunuz varsa kesinlikle özel derim🌸