_glsm01_ hacettepenin gebe takim bölümü var 20 hafta altı başlıyor diye biliyorum kendi sitesinden randevu alırken yazıyor bakabilirsiniz. Ama aşırı boş vaktiniz varsa değerlendirin havettepeyi zira sabah 8 de gidip akşam 6buçukta mesai gibi çıkabiliyorsuz oradan . İki kelime duymak için hemde. Özele gitmemek için çok çırpınıyorum ama aynı zamanda çalışıyorum ve sürekli böyle izin almak hoş olmuyor. Yinede bana sorarsan doktorlar etlik ve ya bilkent şehir hastanesine göre çok çok iyi asistanları bile.