Pinar06- 38+5te doğum yaptım ilk bebeğin kalçasına sezeryan esnasında kesi atıldı denildi sonra ondan bişey olmadı su yutmuş dediler ertesi gün hayır ondan değil emme refleksi yok verirsek sarılık olur dediler tabi anneyim ya hissediyorum anormal bişi var tatmin olmuyorum açıklamalardan ertesi gün başka doktor geldi emme refleksi düzeldi kanında enfeksiyon var dediler ama baktılar ben lohusa depresyonu yaşıyorum 5. Gün anne emzirmeye başlasın artık 7. Gün çıkartcaz dediler çıkartmaya gittik enfeksiyon artmış 3 gün daha tutacaz denildi 10. Günde küvezden aldım bebeği sürekli bi hastalık uydurdular ve benim çocuğum sarılık olarak çıktı ordan 3 gün sonra sarılıktan devlet hastanesine yattık