Aslaninannesi_ Mummy99 canım ben sana dedim 2 kat bekleme artış diye hatırlıyorsan bak güzel haberler almışsın
Mummy99 Aslaninannesi_ evet canım demiştin. Ama o kadar 2kat okudumki emin olamamiştim çok şükür dediğin gibiymiş🙏🙏🙏
Mummy99 Eda42_ uygulamayla ayni 5+6 olduk bu gün keseyi gördük ama bebeği göremedik daha 2 hafta sonrasina randevu verdi çok sağol canim
Mummy99 Username06 evet canim gördüm. O kadar panikle gittimki doktora. Doktor ultasonla bakmadan bile meni rahatlatdi bu konuda herkeste ayni olmayacağini söyledi. Ve hadi gel içini rahatlatip emin olman için bakalim dedi yani o derece emindi iki kat artişin önemli olmadiğina. Tabii en azin %65 artmali o ayri. Bence sende de güzel artmiş içini ferah tut kesende görünür bence şuanki betayla🙏
Username06 Mummy99 benim ilk üç betam iki katıydı bu böyle olunca tereddütte kaldım hep iki kat diyorlar ya
Mummy99 Username06 ben iki günde bir test yaptirmadiğim için bende nasildi bilemiyorum. Sadece içini ferah tut kötü birsey olsa hiç artmazdi bence. Ben kendimi o kadar korkuttumki boş yere insanin elinde değil ama bol bol dua et ve aklina kötü şeyler getirme
Username06 Mummy99 evet insanın elinde degil gerçekten istemsizce ben iki günde bir baktırıyorum ama yapmamak lazım aslında daha çok stres oluyoruz siz kalp atışı duydunuz mu
Mummy99 Username06 ben keseyi görünce dahada baktirma dedi doktorum. Bide çok fazla araştirma dedi bir sürü kirli bilgi var kendini strese sokma falan dedi bence sende öyle yap🙏 5+3 te yalniz keseyi gördük 7. Haftada gel dedi kalp atişi için
rabiayy Sevila59 çok sevindim. Benim de beta değerlerim 28 Kasım; 15,65 29 Kasım; 23,67 2 Aralık; 52,06 ve 4 Aralık 80,82 idi. Bende korkuyorum beta çok artmadığından ötürü