rabiayy Sevila59 çok sevindim. Benim de beta değerlerim 28 Kasım; 15,65 29 Kasım; 23,67 2 Aralık; 52,06 ve 4 Aralık 80,82 idi. Bende korkuyorum beta çok artmadığından ötürü
Sevila59 rabiayy ilk verdiğin bir gün arayla normal duruyor son verdiğin düşük artmış ama içini ferah tut bende korkuyordum beta vermeyi bırakmıştım. Keseyi görmeye gittik sonra inşallah sağlıklı şekilde ilerliyordur banada haber verirsen sevinirim ☺️
rabiayy Sevila59 cumartesi doktora gideceğim. Tabi yazarım mutlaka 🌸 inşallah hayırlısıyla güzel haberler alırım
rabiayy Sevila59 betam 416 çıktı. 1 hafta içinde 2 katı ancak artmış diyebiliriz. Şimdi bugün tekrar kan vereceğim. Yükselip bu seviyeye mi düştü diye. Bakalım bugün netleşecek