Merhaba. 19 kasim adet günümde beta 725di dün yeniden kan verdim yani 27kasim 6572 çıktı. Yarin doktora gideceğim zaten. Ama bu artiş bana az geldi çok korkuyorum. Sizce normalmi? Hesaplamama göre 11binlerde olmaliydi(((
Bu gönderiyi öğlen paylaşmiştim sağolsunlar bir kaç kişi içimi rahatlati ama yinede çok korkuyotum lütfen bilgisi olan başklarida yaza bilir mi. Doktorumda iyi dedi amma sanki başindan atdi gibi içimi rahatlatamadı. Yarin randevum var ama kendim gibi eşimide rahatsiz etdim içimiz içimizi yiyor şimdi