semi29_ mustela sayesinde bebeğimin çok az bır ıkı tel diyim günde saçı döküldü. Mustela ürünleri harika. Üstelik şuan 10aylık olacak ve, ancak 2.ye aldığımız ürünler bitiyor diyebilirim. Bereketli yani. Deterjan konusunda hiç bşy diyemeyeceğim ben de aradığımı bulamadım. Green clean güzel aslında. Sıveno leke olmadığı vakitler ıyı ama lekeler başlayınca hiç iyi değil