semi29_ hiçbirisi güven vermiyor ki 🥲 hepsi için birşey söyleniyor ama benim 3. Bebeğim 6 yaşında en büyüğü 6 senedir mustela kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadık yumuşacık yapıyor saçlarını birde bu aralar ghonsons’ın ışıldayan parlaklık şampuanı tesadüf kullandım bir kaç defa Buda çok iyimiş. Bünchen aldık oğlum gözlerimi çok yakıyor diye ağladı bir defa kullanabildik kaldı kenarda.