Mervenur48 1 haftadir disaridanda belli olcak sekilde tekmeliyo:) annem,eşim,arkadaşlarim elini karnima koyduklarinda hissettikleri anki yuz ifadeleri cok hosuma gidiyo:) doğurana kadar benden bikmasalar bari surekli ellerini karnima koyuyorum🤭🤭
hunilimom Çok iyiyiz allaha şükür şuan izliyorum güzel güzel veriyor içerde babamıza göstermek için video çekmeye çalışyorum bu seferde hareket etmiyor 😂😂
Nrmnulkr Elftvs 18+4 Benimde sırt üstü yattığımda çok hissediyorum eşim de elini koyduğunda çok net hissediyor pıt pıt değil baya vuruyor 😂
Lavinia1924 AlininAysesii evet canım ya hissediyirum çok farklı çok güzel bi duygu sevip duruyorum oğlumu :)) siz kaç haftalık oldunuz adaşım :)
Lavinia1924 Bsrakaplan ooo maşallah canım ya benimde bi kaç gündur iyice dahada hareketlendi artık geceleri de hissediyorum bu gece çok fırtına yağmur dolu yağdı şimşekler cakti korktum baya oda sanırım etkilendi de hep içimde kpirdadi gece
Bsrakaplan Lavinia1924 evet canim bizim de dun deprem oldu ben cok korktum sabaha kadar tekmeledi yavrum 😥
Lavinia1924 BMA maşallah canım benimde ilk gebeligim bende 3 haftadir hissediyirum bizde 2gun sonra 21 oluyoruz :)
BMA Lavinia1924 hayırlısı olsun ozaman hepimiz için cok sabirsizlaniyorum daha yolun yarısı ama olsun beklemeye değer 🤰🏻😍🤭
Lavinia1924 Bizimde tahmini 10 haziran gözüküyor doğum ama benim içimden hep bayramda olacak gibi geliyo :)
Yldzhh Kizlar bebeginiz genelde nerde duruyo ben hep sağ tarafimda hissesiyorum var mi benm gibi olan
Smhtlha AlininAysesii nasipse bizde 8 haziran ama sezeryan olduğu için bayramdan bi kaç gün önce inşallah 🤗
Sinem11 Lavinia1924 cok sükür iyi😍 19+1 günlük birkac gündür hissetmeye basladim gece daha kipir kipir🐣 bütün bebisler saglikla gelsin insallah