dmngrkm Lavinia1924 20+6 yız biz de. Onu hissetmek harika bir his. İnşallah tüm dileyenlere nasip olur. Doğumumuz da 1-8 haziran arası dedi doktorumuz 😇🙏🏻
Lavinia1924 dmngrkm ooo o zaman bizimde o şekilde olur :) 10haziran tahmini gosteriyo da ben bayrama gelcek gibi hissediyorum
dmngrkm Lavinia1924 bana da nedense mayısta doğacak haziranı beklemeyecek oğluşum gibi geliyor ama tabiki en hayırlısı ne ise o olsun 🙏🏻🙏🏻
Tugsem81 Lavinia1924 bıraz bıraz karnımda bır degsıklıkler var sanırım tam emınndegılım ama şukur Allahıma guzel gıdıyor Allahım sag salım saglıkla hepımızın kucagına almayı nasıp etsın
AlininAysesii Tariknesli Erkek dedi doktor en son ama ben detaylıyı bekliyorum kesinleşmesi için, sağlıkla gelsinler inşallah 🧿😍
BMA Lavinia1924 hayırlısı olsun ozaman hepimiz için cok sabirsizlaniyorum daha yolun yarısı ama olsun beklemeye değer 🤰🏻😍🤭