Ayse3478 bu hastaneye söylenecek çok şey var ama, ne doğum yaparım ne hasta olarak giderim, 37+5 haftalık gebeyim bana 2 hafta geriden geliyor dedi kilosu da iyi değil zayıf dedi sonra kilosu iyi ama bebeğin geriden geliyor dedi kafa karıştırdı(Dr Nigar hanım bunu diyen) kendi doktoruma gittim normalde özele takiplyim mecbur kaldım gittim oraya bebeğin tam gününde herhangi bir sorun olmadığını kilosu da iyi olduğunu söyledi. Yanlış bilgiler verip mağdur ediyorlar insan sağlığını ve psikolojisini bozuyorlar