Ayse3478 tek kişilik oda çok büyük rahatlık gerçekten, ben de hastaneden çok memnun kaldım kan değerlerim düştü diye düzeltmeden çıkarmadılar beni 2 ünite kan verdiler, o kadar ilgiliydi ki hemşireler vesaire en hoşuma giden de bir hemşire sürekli sütü kontrol etmek için geliyordu bize bakıyordu göğsümdeki süte, hiç doğumumda özelde hiç öyle bir muamele görmemiştim,
İllaki keşke şu şöyle olsaydı dediğimiz durumlarda olacak ama bunlar özelde de oluyor Bana kalırsa zaten