Nurtanesi89 inan burda Haseki var yakınımda afedersiniz hayvana veteriner hamileyken daha kibar davranıyo ama Haseki devlet hastanesi berbat davranıyo ya asla karşısındakinin canı olduğunu umursamıyo bikere düştüm ambulansla götürdüler mecburen gittim oraya alttan bi değişik alet soktu çığlık atmaktan ağlamaktan öldüm yalvardım çıkarsın diye kadin daha üstüme bağırdı ne olmuş ya ne bağrıyosun dedi düşün iki ayağım birden incinmiş 28 haftalık hamileyim yürüyemiyorum tek başıma yardım etmediler bile çatala çıkardılar anlayacağın hepsi ayrı bok çam sakura bi tık daha iyi onlara göre