tarcinnnn24 muhakkak kafaya takılıyor çünkü bebek isteği olduğu için ben şuan düşük gebeliğimle beraber 3 hamileliğim ilk hamileliğim kızım şuan 3 yaşında onda belirti olarak sadece bel ağrım olmuştu ve başka belirti olmamıştı ikinci gebeliğimde de 2 gün gecikmem olmuştu belirti yoktu süpriz olmuştu çünkü beklemiyorduk ilk kızımda 1 buçuk yıl sonra olmuştu 4 ay falan tedavi sürecimiz olmuştu dediğim gibi ikinciside süpriz di 3 ay sonunda kalbi durmuştu çok yıkılmıştım ve düşüğü yaparken görmüştüm onu anlatamicağım derecede kötü olmuştum ve düşüğümün üzerine saldık olursa olsun olmazsa da rabbimin takdiri 3 ay sonrası oldu hiç kafaya takmadım binevi oda süpriz gibi oldu çünkü ben hep ilk kızımın tedaviyle olmasının etkisinde kalmıştım olucağını tahmin etmedim ve test yaptım hiç gecikme olmadan belirti vardı bişeylerden tiksindim öyle diyelim şuan da 24 haftalığım sağlıkla kucağıma alayım da başka bişey istemiyorum rabbim inşallah en kısa sürede sizede hayırlısıyla nasip eder bekleyen herkese ♥️ konuşmaları görünce yazmak istedim size umut olsun 🤲