Dmrumrnns Benimde 30 ama bir hafta önce kan verdim negatif çıktı iki gün önce test yaptım evde negatif olsa çıkardı 😔
Hilal0711 tarcinnnn24 inanın hiç cesaret edemiyorum çünkü her seferinde aynı sonuç çünkü benim adetlerim düzensiz oluyor yine öyledir diye yapmıyorum
tarcinnnn24 Hilal0711 hayırlısı olsun 🥹 ben yaptım çok silik ama belki de yok umarım vardır. Umarım sizinde olurrr amin aminnnn 💕💕
tarcinnnn24 Hlnr1  Canım yaptım testi ama bu kadar silik çıktı çıplak gözle ancak yada ben hayalleniyorum😀 sabah tekrar ilk idrarla yapacağım 🥹
Hlnr1 tarcinnnn24 gölge var sanki canım 🥹 bende öyle görüyorum inşallah vardır 🤲 ben test yaptım sabah ilk idrarla negatif bu ayda olmadı 🥲
Yaprakunallar Ben sanki adet olucam gibi yarın yaaa😢 öyle hissediyorum aynı his geldi bide peçeteye çoook açık pembe nokta geldi beyazla pembe arası çok açık