tarcinnnn24 ecrinnn1907 çok teşekkür ederim inşallahhhh Allah isteyen hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏💕💕
Hlnr1 tarcinnnn24 eczanede çok pahalı zaten sipariş etmek en mantıklısı. Ben toplu sipariş edince de hepsini yapıyorum 😅 o yüzden bu ay direndim adeti bekleyeceğim gerekirse kan veririm dedim bakalım. Test yaparsan sonucunu yaz inşallah güzel haberler alırız 😍
tarcinnnn24 Hlnr1 yaşadığımız belde de 1 eczane var zaten muhtemelen dediğiniz gibi pahalıdır orada 😀 önceki gebeliğimde eşim almıştı hiç hatırlamıyorum. Çıktığında çok mutlu olmuştum ama boş gebelik oldu yıkıldım😔 umarım sağlıklı gebelikler geçiririzzz. Yazacağım yaptığımda☺️
tarcinnnn24 Hlnr1  Canım yaptım testi ama bu kadar silik çıktı çıplak gözle ancak yada ben hayalleniyorum😀 sabah tekrar ilk idrarla yapacağım 🥹
Hlnr1 tarcinnnn24 çok geçmiş olsun 🥹 çift çizgi beklerken insan onu unutuyor. En önemlisi sağlıklı gebelik olması gerçekten 🤲 inşallah varsada öyledir ☺️🌸
tarcinnnn24 Hlnr1 inşallah Allah isteyen hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın ve sağlıklı bebişler olsun 😇😇😇🥰
Yaprakunallar Kızlar benim de bat bugün,batma tarzında sancım var iki gün önce negatif çıktı testim, bakalım ne olacak
gozde91 Yaprakunallar benimde çok batmalarım var ama regl olacakmışım gibi sancıda var 2 gün önce test yaptım negatif. Hala bi umut bekliyorum bende
merveabdullahates momBg benim eşimde ben umutluyken yok diyordu ben umutsuzkende 2 defa var dedi ilkinde oğluma ikincidide de kızıma hamile olduğumu öğrendim umutlandırmak gibi olmasın inşaÂllah ta vardır ama erkekler kolay kolay söylemez içlerine doğmuştur diye tahmin ediyorum
sevgibeybi Yaprakunallar bütün belirtilerim vardı dün negatifi görünce birden geçti 😃 bugün adet olcakmışım gibi hafif kasılmalarım var. O kadar stres oldum ki dün negatifi görünce bi süre ağladım ve rahatladım. İyi geldi resmen stresim bitti. Ama bir taraftan hala umutluyum🤷🏼♀️ Rabbim hepimize güzel sonuçlar görmeyi nasip etsin ❤️❤️
Yaprakunallar sevgibeybi bende öyle her ay yaşıyorum o ağlamasahnelerini 🥹 planlı hamilelik gerçekten çok yıpratıcıymış insan düşünmedende duramıyor ki dün rüyamda mesela bebek emziriyordum okadar çok sütüm vardıki fışkırıyordu hep ama ben 7 aylık hamileymişim başkasını emziriyordum rüyalarıma girdi artık
sevgibeybi Yaprakunallar Rabbim hayırlara çıkarsın. Tez zamanda şıp diye bebek haberi alın ki siz bile şaşırın inşallah 😇
Zeyn2203 momBg kasık ağrısı var ve bel ağrım çok var bazı kokularda hassasiyet oluştu göğüslerim de şişkinlik ve hassasiyet oldu