[silindi] duyar kasma değil de insanların sıkıntısı üzerinden gülmek eğlenmek doğru gelmiyor bana burada eğlenmek istiyorsanız açın bir eğlence dalga gır gir şamata postu orada istediğiniz kadar gülün eğlenin ama bir empati yapın sıkıntılı biri bir destek bulur muyum diye buradan post açıyor altına gülücükler hahahha huhiler zoruna gitmez mi sadece bunu söyledim duyar kasma vs derdim yok bunu diyip alkış alayım da değil derdim ama bir başkasının açısına derdine sıkıntısına da saygı duymak lazım hepimiz annesiz anne adayız o kadının da küçücük bebeği var emziriyor onu ve uğraşmak zorunda olduğu bir derdi 🤦🏻♀️