[silindi] Her postun altında duyar kasan insanlardan bana gına geldi cidden. 2 dk gülüyorsun vs hop biri koşarak duyar kasmaya geliyor. Ruh emiciler gibi…..
Gamzeli_03 [silindi] duyar kasma değil de insanların sıkıntısı üzerinden gülmek eğlenmek doğru gelmiyor bana burada eğlenmek istiyorsanız açın bir eğlence dalga gır gir şamata postu orada istediğiniz kadar gülün eğlenin ama bir empati yapın sıkıntılı biri bir destek bulur muyum diye buradan post açıyor altına gülücükler hahahha huhiler zoruna gitmez mi sadece bunu söyledim duyar kasma vs derdim yok bunu diyip alkış alayım da değil derdim ama bir başkasının açısına derdine sıkıntısına da saygı duymak lazım hepimiz annesiz anne adayız o kadının da küçücük bebeği var emziriyor onu ve uğraşmak zorunda olduğu bir derdi 🤦🏻♀️
[silindi] Femay ayyy sorma 🤣 ben münakaşa etmek istemedim zaten stresliyim, iyice gerilmek istemedim. Şimdi gördüm cevaplarını 🤣🤣 valla biz hepimiz kötüyüz bi vicdan merhamet sahibi onlar müthişşşş 🤣🤣🤣
Femay [silindi] cidden hiç sorma. Bitanesi birkaç posta daha duyar kasmıştı da yazmamıştım aldı nasibini. Ki hatırlıyorum bazı postlarında savunmuştumda hatta onu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
[silindi] Femay ya zaten gebelik stresi vs oluyor yorumun komik geldik güldük nedir yani, burda birini savunacağım diye (ki kadın ne yapayım vs dememiş, bu durumda ne olur demiş) başkalarını yermeye çalışmak çok anlamsız.aman ne biliyim saçma saçma şeyler 🤣
xJade [silindi] Ay öyle deme kız bende can sıkıntısından nerde boş post var ordayım. Sürekli tanımadığım insanların kocalarına kaynanalarina düşman oluyorum oturduğum yerden😃 Milletin derdini okumaktan bende dert sahibi oldum. 😃😃
GirlandBoy_Mom [silindi] görmezmiyim yavrum banada gece eğlencesi çıkıyor eşim vardiyalı çalışıyor onun yokluğunda dedikodu ve kaosları okuyorum😂
[silindi] xJade ahakksjsksk aşkım ona da bir şey demiyorum ama duyar kasmak saçma geliyor. Benim de okuyup üzüldüğüm şeyler oluyor ama mesela geçen oldu birine kayınpederi küfür etmiş, @AnayimBenAna_ da hatırlar; kadın eşini savunuyor 🤣 hala 2 saatte bir postu hortlatıyor mesela. Ne duymak istiyorsun söyle onu yazalım o zaman öyle değil mi?
[silindi] GirlandBoy_Mom ben de geceleri burdayım hep uyku tutmuyor, eşim bazen uyanıp neye gülüyorsun diyor 🤣🤣
Femay GirlandBoy_Mom bende sırf gece hiçbir şeyden mahrum kalmayım diye uyku saatimi 2-3 e kadar uzatıyorum hshshs
busra05_ GirlandBoy_Mom ahahah bende eşim gecede calısınca gün odası sohbetlerını okuyup zaman gecırıyorum😂😂
AnayimBenAna_ [silindi] hiç sorma benim kocam öyle biri olucak etek giy gez erkeğim deme derim ben. Tamam hepimiz kocamızı seviyoruz ama gözümüzüde kör etmeye gerek yok 🤷🏼♀️
GirlandBoy_Mom [silindi] 😂😂bizede eğlence oluyor ama bazıları cidden çok saçmalıyor ya dün geceydi heralde biri diyoki eşim ölürse borcu kime alır altıma yapıyodum az daha gülmekten😂😂
AnayimBenAna_ [silindi] benim kocam öğrendi artık yine noldu kim kaynanasıyla dövüşmüş kimin kocası aldatmış diye soruyo 😂
[silindi] GirlandBoy_Mom aynı konudayız bak şu an, @Femay cevap vermişti biz de ona güldük birkaç kişi. Hop 2 3 tane ruh emici geldi postun altına 🤣
[silindi] AnayimBenAna_ ama kadın nasıl savundu kocasını gördün di mi? Yok eşimde problem yok vs diye
Femay AnayimBenAna_ ya neler var tapıyorlar koca da koca diye. Bazen sinir krizi geçiriyorum karşımda olsa da bi silkelesem bi kendine gel desem diyorum
xJade AnayimBenAna_ Valla çok haklısın. Hemde pembe tütü giysin öyle koca. Allah’ım düşman başına evlerden ırak. 😃
Femay [silindi] ayyyy son yazdığını bi okusana hala dalga geçtiğimizi ima ediyo. Halbuki alakası yok 😁
[silindi] AnayimBenAna_ ahshhshahha benimki de şey gibi hani siyasi şeylere karışma diyen anne babalar olur ya onlar gibi, çok girme olayların içine diyor 🤣🤣🤣