DENIZ_55 kuzum birinin eşinin kumar borcu varmış, kadıncağız post açmış vefat ederse borç kime kalır diye. Hani ölse naparım vs değil, borç kime kalır diye. @Femay da konu uzadığı için eşini öldürmeyi mi düşünüyorsun gibi bir yorum yaptı birkaç kişi ona güldük biz de. Sonrası duyar vs işte