Tuzlimon1 numix ay yok geçmedi bizim bence. Ya bizim mesela karnı tok altı temiz ama uyumuyor saatlerce. Hep eeehh eh diyor. Ağlamıyor ama hep huzursuz. Neden böyle acaba bunu düşünüyorum bende bütün gün. Benim kucağımda artık bunalmaya başladım 🥱
numix Tuzlimon1 Böyle uykusunda inliyor mu? Eğer öyleyse bizim bebişte öyle özellikle geceleri. Yaşlı amcalar gibi sesler çıkarıyor 😂 normalmiş bu
Tuzlimon1 numix inliyor ıkınıyor sesli uyuyor yani. Bebek uyurken sende uyu diyorlar o seste uyunmaz ki o derece yani 😆
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Benimde miniğimin aşısı pazartesi ama rahatsız olduğu için ertelenir mi bilmiyorum 🌸🤲🏻hayırlısı olsun inşallah Hastaneye gitmekten ameliyatıma ağrı girdi geçmiyor 😔
Tuzlimon1 Yok uyumuyor ya ne yaptıysak uyutamadık bugün. Emzik, battaniyeyle sallama bile yaptık yok uyumuyor. Memede uyuyor beşiğe yatırdığım an hop açıyor gözleri. 5. Hafta atağı başlamış bizim 🥹inşallah çabucak atlatırız sizler ne durumdasınız kızlar @numix @BenimBalBidigim
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Canım benim bebişte bu aralar öyle Elektrikli süpürge sesinde uyuyor yoksa uyutamıyorum 🥲
numix Tuzlimon1 Dün akşam bizimde öyleydi saatlerdir uykuya direndi. Ben 5. hafta atağı haftaya sanıyordum🥹 biz de pazartesi aşı olacağız
Tuzlimon1 numix 4.hafta ortasında başlayıp 5.hafta ortasında geçiyor. Harika haftalar kitabım var ordan baktım dün 5-6 haftada yeni bir sıçrayış geliyor. Ya gülümseme yada başka bir şey 🥰
numix Tuzlimon1 O kltaptan ben de de var bugün okumaya başlıcam. Aşı oldunuz mu? Biz dün olduk hiç yan etkisi olmadı hatta daha fazla uyudu🫢
Tuzlimon1 numix olduk olduk. Bizede yan etki yapmadı zaten bu aşı yapmıyor doğumda yapılan aşının 2.dozuydu bu ☺️ Uykusuzluk devam bizim hala uyumuyoruz 🥱