Tuzlimon1 Kızlar napıyosunuz? Bebişler nasıl siz nasılsınız? Biz uykusuz her gece 🤣 Uyumayı bilmiyor benim çörek otu adamım 💙 Siz nasıl uyutuyorsunuz uyku rutininiz var mı? Günleriniz nasıl geçiyor? Atak haftasıda bitti çok şükür artık normale döneriz inşallah 🧡 @numix @BenimBalBidigim 🥰
numix Tuzlimon1 Hep soruyorsun bizii❤️ bazen iyii bazen yorucu geçiyorr. Gündüzleri 3 saat uyuyor geceleri ise 1 buçuk 2 saatte bir kalkıyor emmek için. Bizim bebiş değişken mesela dün gece 3 saat civarı uyanık kaldı ve ağladı 🥹 ondan önce ki gece hiç uyanmadı emzirmeye kaldırdım bi. Değişiyor hep. Sen nasılsın? Bir de emzik alıyor mu bebişin. Ben bir türlü alıştıramadım🥹😂
numix Tuzlimon1 Ben uyku düzeni oluşturdum bi tane uyku müziğimiz var onu geceleri açıyorum dinleyince mayışıyor zaten. Kucağımda pış pış yaparak uyutuyorum bazen de memede uyuyakalıyor. Uyku sinyallerini alınca kolay uyuyor
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Merhaba kızlar 🌸💕 Yoğun geçiyor çok şükür iyiyiz ama gerisi önemli değil Ben bebiş uyanınca emziriyorum sonra altını değişip tekrar biraz emziriyorum gazını çıkarıp oyun oynuyoruz hareket masaj yapıyorum bazen hoşuna gidiyor duruyor tabi bazen elimin altında balık gibi kıvranıyor 🤭 Yorulunca güzel uyuyor benim bebiş Konuşuyorum evin içinde gezdirerek çok yorulunca hali kalmıyor 😇 Aaa bide elektrikli süpürge sesi olmadan uyumuyor internetten mutlaka açıyoruz sakinleşiyor dinliyor insallah çok daha iyi olur hersey
Tuzlimon1 numix evet siz benim devremsiniz aynı gün doğum yaptık bir bağımız var 🤭💙 Ne güzel uyku rutini oluşmaya başlamış, bizde henüz yok öyle rutin falan ne zaman isterse o zaman uyuyor bebito. Emzik alıyordu ama emzik kafa karışıklığı yaptı bıraktırdım ya meme reddi yapar ğibi oldu korktum. Bizim gaz problemi hala devam ediyor o yüzden gün içinde çok uyumuyor.bugün doktora gittik bu ay gaz zorlayabilir dedi. Ikınıp duruyor zaten 🙄 Onun haricinde iyi gidiyor bakalım büyümeye çalışıyoruz 🧿
numix Tuzlimon1 Hangi gaz damlasını kullanıyorsun? Biz maflor kullanıyoruz, kendisi çıkarıyor gazını şükürler olsun 🙈 iyi geldi bize o damla. Ben de emzik alıştırmaya çalışıyorum almıyor malesef öğürüyor. Ayy bağımızı hiç koparmayalım🥹❤️
Tuzlimon1 numix lactocol kullanıyorduk ama bıraktık o bize daha çok gaz yaptı. Bugün kalça ultrasonu falan vardı baya gazı var dedi doktor. Yediklerime falan dikkat ediyorum genelde ama neden gitmiyor bu gaz anlamadım ya. Ayaklarını üşütme diyor herkes birde ona dikkat edeceğim bakalım inşallah geçer çünkü çok yorucu. Yaa ben pek emzikten yana değilim ya korkuyorum yani meme reddi olmasından. O yüzden emzik konusu biraz uzun vadeli düşünüp vermek lazım ☺️ Doğum kiloların gitti mi? Benim iştahım inanılmaz açık 🥹
numix Tuzlimon1 Bizim kalça ultrasonu ta 27 ocakta geç verdiler. Bebeklerde sürekli gaz olması normal sen bol bol masaj yap, bir de kimyon koy yemeklerine mutlaka. 7 kilom kaldı gitmiyor benim niyeyse çok az kilo gitti doğumdan sonra da. Şuan korse kullanıyorum ama bakalım nolacak 😂 güzel bir diyete başlamak istiyorum ama bir türlü başlayamadım. Benim de iştahım açık inşallah yaz gelmeden veririz kiloları 🙈
Tuzlimon1 numix bugün çocuk doktoruna sordum diyete başlayabiliyor muyum diye yaza kadar beklememi söyledi. Süt azalması olmasın diye. İlk oğlumda 21 kilo almıştım 😇 6. Ayında diyetisyene gidip süper zayıflamıştım bundada öyle yapmayı planlıyorum bakalım ☺️işe dönüncede gidiyor benim kilom ya uykusuzluk iş ev derken eriyorum 😂 Kalça için zaten 1-3 ay arası çekilmesi gerekiyormuş normal yani sizin zamanınızda. Ben bugün kadın doğumada muayene oldum spiral taktırdım aman ne zormuş kadın olmak dedim 🥹
Tuzlimon1 numix konseyi düzenli kullanırsan baya faydası oluyor ben takamıyorum ya emzirceğim zaman rahatsız ediyor çıkarıp atıyorum ya 🤭🤭
numix Tuzlimon1 Yaa ben cesaret edemem sanırım onu taktırmaya. Çok acıyor mu merak ediyorum? 🥹😂 Benim de diyet dediğim sağlıklı beslenme. Abur cubura sardım bu ara onları bırakmam lazım.
numix Tuzlimon1 Ay sorma ben de bazen baktım bebişi tutamıyorum fırlatıp atıyorum ama 4-5 saat takılı duruyor
Tuzlimon1 numix ya acıyor evet ama öyle dayanılmayacak kadar değil anlık acı. Sezaryen olduk ya bi onun yanında sinek ısırığı 😍 Korse inşallah fayda eder zira şuan 4 aylık gebe ğibi ğeziyorum evde 😂 bak bebiş uyutuyorum şimdi yarın foto atayım ğöbüşümü 😅😅
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Benimde aynı şekilde ve çevremden daha 1 haftalıkken bile bilhassa eşimin ailesi karnın kalmış ayy çok kötü flan dediler Terbiyesizliğin dik alâsı fakat boşveriyorum 😒 Ericek inanıyorum 🥰
numix BenimBalBidigim Evi gezdirme olayı gerçekten çok iyi biz de her gün yapıyoruz ve buzdolabının üstünde ki magnetlere bayılıyor 😂 hışırtılı kitapları da seviyor onları görüyorum. Tummy time yaptırıyorum bazen kartlarla. Ana kucağı vs kullanıyor musunuz
Tuzlimon1 BenimBalBidigim ooo senin düzenin oturmuş maşallah 🧿 oyun oynamaya bizde başladık her şeyi inceleme aşamasındayız şuan abisinin odasına götürüyorum heyran hayran bakıyor her şeye 🧡
BenimBalBidigim numix 🤭 Evet mutfağı incelemeye başladı minikler Ne güzel etkinlikler yapıyorsunuz annesi Allahım esirgesin inşallah yaa 💕 Biz ana kucağı almadık henüz, puset bebek arabası kullanıyoruz Henüz bebek arabası dışarıda kullanılmadığı için içeride kullanıyoruz. Mutfakta kahvaltı yaparken koyuyorum bebek arabasına tek elimle yemek yiyor tek elimle hanımı sağa sola sürüyorum 🤭
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Ya çok şükür diyelim 🥰🤲🏻 Benim başka sorunum var aslında diyişini bir iki parmak üstü sol taraf acayip batıyor ağrıyor anlatamam 🥺 Başka doktora tandevu aldım umarım korktuğum gibi bir şey yoktur 😭