Tuzlimon1 Kızlar kilolarınız gitmeye başladı mı ya? Benim göbeğim çok kötü görünüyor. Kilomda sanki gitmiyor gibi 10 kilo gitti 9 kilo kaldı ne zaman gidecek diye düşünüyorum da her sabah gidip tartılıyorum 🤭 @numix @BenimBalBidigim birde kıyafetlerim olmuyor özellikle pantolonlarım kotlarım hep eşofman giyiyorum dışarı çıkarken ama şöyle güzelce giyinip çıkmak istiyorum yok olmuyor 🤣🤣
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Göbeğim 4 5 aylık hamile gibi duruyor çok canımı sıkıyor.. Malesef benimde hiçbir kıyafetim olmuyor😔😅normalde bedenim s ve m idi Şimdi mümkün değil onlar olmuyor Korse kullanıyorum canım sıkılaşmak için doktorum önerdi Kiloda 8 kilo gitmişte daha çok vermem gerekiyor 🥹
numix Tuzlimon1 12 kilo almıştım 5 kilo gitmiş. Ben de niye az gitmiş böyle 😂 hafif göbeğim var, korse kullanıyor musun
Tuzlimon1 numix kullanıyorum, biri böyle alttan giymeli külotlu korse diğeride tek tek kopçalı korse. Bütün gün kullanmıyorum ama mesela öğleden sonra falan takıyorum akşam yatarken çıkarıyorum. İnşallah çabucak veririz kiloları yoksa çok can sıkıcı olur 🥲
BenimBalBidigim numix İsim olarak bilmiyorum ama klasik Eşim medikalden alırken doğum sonrası için demişti🌸🫶🏻
Tuzlimon1 Kızlar gaz sancılarınız başladı mı bebişlerde? Biz çok fenayız 3 gündür mahvolduk 🙄🥱 @numix @BenimBalBidigim
numix Tuzlimon1 Sorma bizim de 2-3 gündür başladı ve sürekli uykusunda ıkınıp morarıyor. Ağlayarak uyanıyor 🥹 nasıl geçecek bu
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Bebeğim bağırsak enfeksiyonu oldu😔 günlerdir hastanedeyiz ishal hapşırıyor öksürüyor serum verdiler 😓 çok kötü hissediyorum kendimi
Tuzlimon1 numix ay bilmiyorum ki ya masaj falan yapıyorum ama çok etki etmiyor. Gaz damlası verdi doktor ama daha başlamayın çok artarsa başlayın dedi. O yüzden doğal yollarla geçirmeye çalışıyoruz masajla falan ☺️
numix Tuzlimon1 Hangi damlayı verdi. Bizimde kontrol cuma günü o zaman sorcam. İnşallah geçer ya cidden zor bir durum
Tuzlimon1 BenimBalBidigim güçlü ol annesi benim büyük oğlumda ilk doğduğu hafta iorar yolu enfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullanmıştık daha 1 haftalık bile değildi. Sen güçlü ol ki bebişinde güçlü olsun çabuk toparlar bebiş. Emziriyor muydun? 💙💐
BenimBalBidigim Tuzlimon1 Yaa canım haklısın Allah razı olsun 😞🙏🏻🩷🌸 Emziriyorum sadece çok acıkıyor gece 1 yada 2 defa mama veriyorum oda ara sıra 😔
Tuzlimon1 numix ay yok geçmedi bizim bence. Ya bizim mesela karnı tok altı temiz ama uyumuyor saatlerce. Hep eeehh eh diyor. Ağlamıyor ama hep huzursuz. Neden böyle acaba bunu düşünüyorum bende bütün gün. Benim kucağımda artık bunalmaya başladım 🥱