Tuzlimon1 13 gün oluyor çok daha iyiyim. Gerçekten 1 haftadan sonra toparlanmaya başlıyormuşsun. Hiç ağrım yok, bugün de kontrolüm vardı kanamam bitmek üzere imiş ve dikişimde iyi. Bebeğim de iyi şükür her şey yolunda 🥰 ama biraz göbeğim kaldı, gaz sanırım 🙈 sen nasıl oldun